"SILNÝ MANDÁT" MILOŠE ZEMANA

18.11.2014 12:39

Nedělní události při vzpomínkách na 17.listopad zcela jasně odhalily tzv. "silný mandát", o který se Zeman tak rád opírá, a kterým obhajuje své monarchistické manýry, kterých už mají plné zuby i ti, co ho volili. Ve své knize "Znamení doby" jsem ho před dvěma lety nazval "ožralým hovadem z Vysočiny", které prosazuje  na post prezidenta Klaus už proto, jsa vědom, že se Milošek I. bude chovat tak nemožně, až to smyje jeho vlastní  hříchy.  Tenkrát jsem dostal několik káravých dopisů, jestli jsem to s hodnocením MZ nepřehnal. Nyní jsem rád, že mi dal NÁROD SOBĚ za pravdu. Ostatně ani Schwarzenberg není žádný týpek na post představitele českého státu. Přál jsem si Švejnara. Jenomže toho si nepřála sebranka ze sněmovny. Nebyl jejich. A to by nepřekousli...

Ať už Zemanovi měkně mozek jakkoli, jsem rád, že jsem si osahal post prognostika. V osmašedesátém jsme halasně notovali: "Běž domů, Ivane, čeká tě Nataša..."   Nyní se parafráze "Běž domů Zemane, čeká tě Ivana", docela hodí.

Pane Bože, svatý Václave a všichni svatí: Ochraňujte nás před tímto ožralým dobytkem a střízlivým Klausem!